Gemaakt in één van de olifantenkampen in Thailand. Heb er altijd wat gemengde gevoelens bij; deze worden getraind om de toeristen te plezieren, maar wat als ze dit werk niet deden, hoe zou hun lot dan zijn??. Vond ze nogal weemoedig kijken
Ik snap je gevoel, ik voel dat ook altijd als ik plaatjes zie uit de dientuin enz, t is een mensen wereld en die dieren trekken echt t kortste strootje, helaas . mijn hart huilt voor de niet gedomesticeerde dieren op deze wereld. maar wat een mooi plaatje en je de triestigheid straalt er wel een beetje vanaf
Toch fijn inderdaad dat er nog een reactie komt, hahaha. Ik vind het een mooie detailopname. De emotie zie je in de ogen. Of willen wij dat als mensen graag zien?
@ Meksjoef, na het harde werk als "werkolifant" in de bosbouw zijn ze door machines overtollig geworden. Op deze manier hebben ze toch nog een taak en hebben ze, voor zover te controleren valt, nog een redelijk goed leven
@ Frans en Annemiek, daar hoop je altijd op, maar dieren, zeker zulke intelligente, hebben vaak dit effect op mensen