Ik heb deze foto gemaakt van een windsurfer die na het surfen over het strand liep met zijn spullen. Ik wist niet goed waar ik hem moest zetten, Portretten of Sport?
Ik krijg er geen wow gevoel bij maar dat hoeft natuurlijk ook niet altijd. Hij staat er gewoon goed op. Wel wat te krap bij de voeten naar mijn gevoel. Beetje hard zonlicht, maar wat door de zon belicht wordt staat er goed op.
Ik vind hem daarintegen wel leuk Surfer is mooi in gedachten. Heb er wel even mee 'gespeeld', omdat er imo meer uit te halen was. Als je het niks vind haal ik hem weer weg. In zwart-wit vind ik hem ook erg mooi.
Heb hem: Verschept, rechtgezet, wat helderder gemaakt, gespiegeld.
Ik geloof daar ook niet perse in. Weet ook niet hoe deze volgens die regels zou moeten staan. Vond hem zelf mooier zo, maar had geen regels in mijn hoofd
Vind um heel sterk overkomen: sterk bijna hard belicht waardoor de contrast de foto een hele sterke uitstraling heeft, goed passend bij het totale beeld en imago van de windsurfer. Ook de wat vlakke kleurstelling werkt hier aan mee... Mijn eerste indruk was dat het een opname voor een glossy was, voor een reclame voor aftershave of deo... Dan zie je ook altijd van dit soort sterke opnames... Heel mooi !