Diesel

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
Yvet Fotografie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

Diesel

Bericht Geplaatst:

Vandaag een paar foto's gemaakt van een 4 mnd oude ruwharige teckel met een echt eigenwijs teckel karaktertje, dit maakte het er niet makkelijker op. Dat varkentje is 1 van z'n favo speeltjes en daar werd dan ook druk mee gespeeld tijdens de foto, vandaar dat deze bij op de foto staat

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
momentum60
Lid
Lid
Geslacht: Man

Re: Diesel

Bericht Geplaatst:

De 1e is leuk en hij staat er leuk op...
Zou denk ik ook de onderste randen wat blurren
Tony
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

twee hele leuke opname'svan een grappige hond. :up bij de eerst valt me op dat de oogpupillen dof zijn, bewerkt of rode ogen weg gewerkt ? de tweede zou wat meer ruimte aan de onderkant mooier zijn ;) wat zijn je exif ??
Wolves fotografie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik sluit mij aan bij de opmerkingen van Tony en heb daar nog een paar extra puntjes bij waar je misschien de volgende keer wat mee kan.

Als je een knuffel op deze manier mee fotografeert, kun je beter zorgen dat hij ook scherp is. Mede door de roze kleur wordt de aandacht toch getrokken naar het varkentje en dan stoort het (mij in ieder geval :angel) dat hij niet scherp is.

Verder is het altijd mooier als een halsband af mag. Nu weet ik als geen ander dat dit vaak niet kan of dat het niet mag van de eigenaar van de hond, maar het ziet er naar uit dat je deze foto's binnen hebt gemaakt. Dus waarschijnlijk had hij af gekund?!

Ik denk trouwens dat je iets meer op het oog moet scherpstellen, want bij met name de eerste foto ligt de scherpte meer op het middelste punt in de foto.

Verder blijven het gewoon leuke foto's van een koddige pup! :cool
Gotchas
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Wat een snoepie, vind vooral die eerste erg leuk :D
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”