. Vraag me alleen af of het formaat niet te klein is?Vince, een 4 jarige Bull Terrier reu, lekker doezelen in de schaduw.

Dana, een 4 jarige Bull Terrier teef, beetje warm in de zon, dus een lekkere koelband om.

Dankjewel voor het kijken....

. Vraag me alleen af of het formaat niet te klein is?

Je zal in Ratjetoe geen commentaar over je fototechniek krijgen, aangezien Ratjetoe juist bedoelt is voor foto's waar je geen technisch commentaar op wilt hebben. Persoonlijk denk ik dat je deze foto's beter bij Dieren kan plaatsen, want dan kan je tips krijgen voor een volgende keer en voor bijvoorbeeld extra fotobewerking aan deze foto's. Je moet ook niet vergeten dat zelfs de meest beroemde fotograaf ooit een beginner is geweest. Het formaat is inderdaad, zoals je zelf al verwacht, te klein. Het gewenste formaat is richting de 900 pixels (langste zijde).VinceDana schreef:Geef gerust je commentaar, kan best wel tegen een stootje.... Vraag me alleen af of het formaat niet te klein is?

ook graag de foto's groter plaatsen vooral als je ze in een beoordelings topic gaat plaatsen. kijk aan de bovenkant van het topic of lees de regels klik 

Tony schreef:hierboven is al gezegd, in dit topic mag geen comm. over de technische kant van de foto's gegeven wordenook graag de foto's groter plaatsen vooral als je ze in een beoordelings topic gaat plaatsen. kijk aan de bovenkant van het topic of lees de regels klik

VinceDana schreef:die heb ik niet zelf gemaakt, maar is gemaakt door een kennis van me.Rob Pieters schreef:Op je avatar staan de bullen er erg stoer op, die foto zou ik wel i/h groot willen zien

Ik zal het haar vragen. Je hoort ervan! En ik geef je groot gelijk het is een geweldig ras!Rob Pieters schreef:VinceDana schreef:die heb ik niet zelf gemaakt, maar is gemaakt door een kennis van me.Rob Pieters schreef:Op je avatar staan de bullen er erg stoer op, die foto zou ik wel i/h groot willen zien
Neemt niet weg dat ik nog steeds benieuwd ben naar de grote versie, je kennis zit/wil
niet op het forum? Ik ben nl een fan van de Bull Terrier

Rob Pieters schreef:Wow, MissTique ook al zo'n mooie Bull met een prachtige down-face, dat maakt het helemaal zo mooi
Je ziet ook nog wel Bullen met minder down-face vind ik net even minder mooi
Dit is mijn kruising Franse Bull/American Stafford met een vergelijkbaar karakter