Tegenlicht

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
Hazy Davy
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Tegenlicht

Bericht Geplaatst:

Afbeelding

F4, T 1-1250

Zat te twijfelen om hier de flits te gebruiken of niet, niet gedaan hierbij het resultaat
Martinvh
Lid
Lid
Contacteer:

Tegenlicht

Bericht Geplaatst:

Hmmmz , ik ben bang dat ik hem toch zou hebben ingeflitst. Het model lijkt me nu toch wat onderbelicht.
Heb je in Ps het model nog opgehaald ? lijkt dat ik hier en daar wat sporen daarvan zie.

Denk dat de opzet heel goed was. Ook het standpunt zo van onder af is weer eens wat anders.
( Pas wel op dat je dit niet te dicht bij doet,.. zo een neus inkijken is vaak niet zo flateus ;)
Maar ben bang dat je met en flits toch een beter resultaat had geboekt.
Misschien ook een tipje voor de volgende keer ; Probeer je compo zo in te delen dat de ruimte zich in dee looprichting bevind. Liefst van links naar rechts omdat een mens gewend is zo te kijken ( ivm lezen e.d. ) hierdoor kijkt de plaat niet alleen makkelijker maar ook natuurlijker.

Hoop dat je mijn kritiek niet als hard opvat, mijn bedoeling is iig opbouwende kritiek te geven ;)
Frans
Lid
Lid

Tegenlicht

Bericht Geplaatst:

Ben het met Martin eens. Zou zeggen als je twijfelt maak dan 2 foto's. Een met en een zonder flits.
jw-photografie
Lid
Lid

Tegenlicht

Bericht Geplaatst:

Ik zou als ik jou was even in PS de persoon wat minder onder belicht maken,opzich geen rare foto ,maar ik zou het de volgende keer ff de filtser gebruiken ,dan kan je ook je diafragma hoger zetten f16 B.v.
Maar dat is ff uit proberen suc6

Jan
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”