Natuurlijk overal foto's van genomen en het zijn er echt teveel om nu een impressie op mijn eigen website te zetten, maar ik vind het wel erg leuk om hier alvast wat foto's van mijn verblijf in kenia te laten zien.
Deze twee zijn gemaakt tijdens een safari waar ik werkelijk meer gezien heb dan wat je eigenlijk wilt zien.
Werkelijk prachtig hoe de dieren daar met elkaar leven en hoe de voedselketens werken in de natuur.
dit zijn twee leeuwinnen die een middagdutje deden in een enorm hoge boom, wat erg uniek is want leeuwen zitten niet graag in bomen, voor mij was het de perfecte manier om de twee dames in totaal te fotogrferen zonder dat er hinderlijk gras voor hun kop zat.
Hoop snel nog wat meer foto's te plaatsen, maar ik heb er zo ontzettend veel gemaakt dat het uitzoeken en sorteren me langer gaat kosten dan mijn verblijf in kenia
Ik hoop dat ze smaken.
en alvast bedankt voor het kijken
foto1

tegen beter weten in lijken ze zo toch lief en aanhankelijk. je maakt me nu wel nieuwsgierig naar je verhalen en de foto's 

2 bijzondere platen, leuk hoe de dames zo lekker knuffelbaar hoog in de boom liggen.