Jammer zeg heb bijna niks te klagen... haha nee deze is mooi, volgens mij al je 2de tc in niet te lange tijd. Dat terwijl hier vaak de dieren winkel overheerst! Chapeau!
Maar goed ik zei bijna, want ik denk dat ik het jammer vind dat de elleboog er niet helemaal op zet. Maar dat weer ik dan weer niet zeker. Dus is eigenlijk alleen maar gezeur.
Mooie plaat hoor, fijne belichting ze steekt mooi af tegen de achtergrond en prima pose Vind de kadering persoonlijk wat te krap en er zit naar mijn smaak ook net iets te veel softheid in de plaat
Wel Gotchas......DANK U....maar soft?...de originele is scherp en ik heb niet naverscherpt voor op het internet.; Kadrering...is naar smaak....ik zie in de modebladen veel foto's met het model afgesneden; dat is trendy...vroeger moest ge volledig in beeld zijn...oudbollig schijnbaar
mooie plaat met mooi licht een een goede compo. Misschien voor het internet alleen de ogen iets naverscherpen, nu oogt het haar op het voorhoofd het scherpst. Maar het is niet veel, dus wellicht ook wat gezeur