Amanda

Mensen in alle vormen en maten
Gesloten
Sep
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Contacteer:

Amanda

Bericht Geplaatst:

Afgelopen weekend een leuke shoot gehad met Amanda. Waren nabij Son (Eindhoven) naar een mooi stukje natuur gegaan om wat te experimenteren met flitslicht op locatie. De opzet was 'day to night' fotografie. Ofwel meer licht op het model dan er omgevingslicht is. (Viel niet mee op uitgerekend dan een hele zonnige dag......) Maar kon toch een verschil van 1 a 2 stops bereiken. Volgende keer meer vermogen meenemen aan flitslicht.

Onderstaand 2 afbeeldingen uit deze reeks. Het enige wat er gebeurd is in photoshop is het juiste kleurprofiel toegewezen (colorchecker.... echt een aanrader) en een kleine softing op het model.

Wil graag grotere uploads doen, maar aangezien ik een deeplink maak naar Zoom is dat niet mogelijk. En gewoon uploaden kan hier niet. (Alleen bij week/maand foto.)

Afbeelding

Afbeelding
Cinemovie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Amanda

Bericht Geplaatst:

Beetje klein voor een beoordeling!
Maar wat ik kan zien is dat je tweede plaat erg mooi zou kunnen zijn
Eerste plaat zo in die boom nee dat smaakt mij niet. Ik zou hier meer van de boom willen zien compositie klop ook niet.
Wendy
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Amanda

Bericht Geplaatst:

Ook al is de 2e erg klein, ik kan toch zien dat het een mooie is. :up
1e doet me minder...
Tony
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Amanda

Bericht Geplaatst:

ik lees nu je bovenstaande over groter plaatsen, dan zou ik toch een andere weg gaan proberen, als je de moeite niet neemt, om hier aan de gewenste grootte te voldoen ga ik dit topic sluiten
en kan dus ook niet geplaatst worden in de week of maandfoto
Gesloten

Terug naar “Portretten”