Ook ik ben gisteren is gaan kijken op de veluwe Het spektakel komt stilaan op gang ... Ga er nog wel is kijken één van de Hier alvast een kleine selectie van gisteren Benieuwd wat jullie ervan vinden Bedankt voor het kijken!! grtz 1
Mooie platen, je kan hier heel goed zien hoe hun nekken opgeblazen zijn, dat gebeurt schijnbaar alleen in het bronstseizoen had ik ergens opgevangen.
Technisch top, scherpte, kleuren en belichting.
Je was er precies op het goede tijdstip van de dag, met de laagstaande zon heb je warme beelden en daardoor veel sfeer gewonnen. Het paars van de heide is een zachte ondergrond, en de onscherpte op de bomen zorgt voor onder andere een mooie dieptewerking op het dier die daardoor goed loskomt.
De eerste spreekt me sterk aan vanwege de sterke houding en pose, en de mooiste omgeving. Bij de tweede vindt ik houding en de setting een fracite minder.
De laatste vindt ik eveneens erg sterk, wat een machtig dier, en wat heb je dat sterk gevangen. De kracht in de nek, het brullen, het late zonnetje van in zijn oog schittert.
Mooie serie met mooi licht wat je hier had, de eerste is mooi houding en omgeving, de 2de lijkt me een beetje scheef te staan, de 3de ook erg mooi doordat hij lekker close is.