Hierbij nr 2 van Brizia.

Na de eerste commentaren op Brizia hierbij nr 2. Misschien iets minder schaduw (jammer had ik even niet gezien dat ik wat daarvan op de achtergrond rechts heb), maar verder dacht ik wel oké.
Exif 1/200 sec bij f/11 ISO 100

Poise wat minder. Lijkt nu ook of ze een grote spierbal heeft omdat ze haar arm tegen haar been drukt.
Nu is het vrij vlak.

pdm_fotografie schreef:Mooie blikPoise wat minder. Lijkt nu ook of ze een grote spierbal heeft omdat ze haar arm tegen haar been drukt.
Het licht is een tikkie veel en vooral op het voorhoofd bijt het wat uit.
Volgens mij stond je hoofdlicht vrij centraal. Probeer eens onder een hoek vanaf een zijkantNu is het vrij vlak.
Van mij had de ketting af gemogen en had ik het bh-bandje even geordend.
Ik ga nog eens aan de slag en plaats een update. Oh ja, die spierbal, die heeft ze niet alleen van zichzelf, maar van haar moeder en Taekwondo. Kortom ik heb thuis niets te zeggen

pdm_fotografie schreef:Ik weet niet of de opmerking over je histogram in deel 1 terecht was of niet
Persoonlijk miste ik daar een beetje contrast en is inderdaad een kwestie van smaak. Soms vind ik grijzige omzettingen ook mooi hoor, maar bij deel 1 vond ik een wat pittiger mooier, ik bedoel ook niet dat het gigantisch opgetrokken hoeft te worden, een klein tikkie maar, maar enfin....
Die reflector ken ik verder niet, maar hoe bedoel je dat je daardoor dit effect krijgt?
Er is doortekening in haar voorhoofd, maar er zijn ook uitgebeten stukjes, kortom voor mijn smaak is het licht daar iets te hard.
Okee je hebt een sterk gezin en de arm was dus niet tegen haar been gedrukt