Vooral de tekst met nr 1 is geweldig! Rest ook hoor, maar die combi is prachtig gevonden. Bij 2 mis ik nog een boskabouter, maar dat is het dan ook wel !
Zo zo.... twee is erg mooi! Heerlijke kleuren. De paddo op de achtergrond doet het erg goed. Foto1 vind ik ook leuk alleen wel erg krap. De foto is vooral lekker anders! Foto3 vind ik niet heel bijzonder maar verder een prima foto.
Eerste is sterk en abstract zo loodrecht van boven. De kracht wordt voor mij versterkt door de mooie lichtval van opzij, en de werking van de schaduwen van de stippen doen inderdaad ovekomen als slagschaduwen van bergen op een rode planeet.
Tweede en derde zijn nette platen, met goede compositie's, scherpte en scherptediepte en aangename sfeer. Maar missen het verrassende van de eerste die hier mijn favoriet is.
#1 is de beste van de serie.Ook een leuke link naar de titel. #2 ook prima opname van de paddo, maar storende witte vlekken in de achtergrond. #3 tenslotte prima plaat, alleen in het vervolg even voor de opname stofzuigeren, dus takjes weghalen en storende witte blaadjes in de achtergrond.
De eerste is verrassend en mede daarom erg leuk De tweede en derde zijn ook mooi, leuk de paddo's niet al te gestyleerd te zien, lekker in in hun eigen omgeving. Allen heerlijk scherp en mooi verlicht!