Afgelopen week een Elinchrom flits setje gekocht. Na wat testen in de avond uurtjes gister voor het eerst gebruikt op Mathijs en Benjamin. Tevens de foto wat ps meegegeven om het geheel wat ruiger over te laten komen.
Studiofotografie is redelijk nieuw voor me... (deed wel eens wat met mijn strobes), evenals de bewerking stijl in ps.
Hoor graag wat jullie er van vinden.

PS. vind zelf een crop van alleen het bovendeel van de foto ook erg fraai, maar de tatoo moest er natuurlijk op van Mathijs.
Studiofotografie is redelijk nieuw voor me... (deed wel eens wat met mijn strobes), evenals de bewerking stijl in ps.
Hoor graag wat jullie er van vinden.

PS. vind zelf een crop van alleen het bovendeel van de foto ook erg fraai, maar de tatoo moest er natuurlijk op van Mathijs.

. Toch zou ik iets van de tatoo wegcroppen, omdat de foto nu erg lang is. Een 4kante crop is ook heel mooi. Beide kijken mooi dromerig van zich af en hebben hun eigen gedachten. Het opvallende licht is toch vrij hard. Als je met een softbox hebt gewerkt, kan je deze voor zachter licht dichter ij de modellen zetten. Hoe verder weg, hoe harder licht!Deze foto vraagt iets zachter licht vanwege het kind! Maar mooi gedaan hoor, zeker omdat ze allebei wegkijken ! Ik ben benieuwd naar de foto's waarop ze oogcontact met elkaar hebben!
.