Grz. Peter

Vin1 schreef:nette planten natuurlijk.

Pete schreef:Toch even verduidelijken dat ik geen softening technieken zoals blur en andere toepas.

, dat wil ik best toegeven.
Alhoewel ik nu ook net de before foto zie en ik moet toegeven dat ze al best een volwassen uitstraling heeft, ook zonder make-up. 

Wolves fotografie schreef:Voor mij zijn deze foto's het niet helemaal. Ook ik had het idee van een drag queen bij het zien van de eerste foto. Ik denk dat dat niet alleen aan de bewerking en gezichtsuitdrukking ligt zoals Shooter als redenen aangaf, maar ook aan de make-up. Dat zwart in de make-up maakt het gezicht van het model in mijn ogen onnodig hard (en de zwarte achtergrond versterkt dat natuurlijk ook nog). Als ik dan vervolgens hoor dat het nog maar een kind is (16 jaar), dan vind ik dat ze best wat langer kind mag blijven en er niet meteen al volwassen uit hoeft te zien. Ik ben misschien wat ouderwets in dat standpunt hoor, dat wil ik best toegeven.
Alhoewel ik nu ook net de before foto zie en ik moet toegeven dat ze al best een volwassen uitstraling heeft, ook zonder make-up.
Bij foto 2 lijkt het net of er onder haar rechter jukbeen (voor de kijker links) een hapje uit de contourlijn van haar gezicht is gehaald... Misschien iets bij klonen???
Verder sluit ik mij aan bij de eerder gegeven punten van meer ruimte bij de wenkbrauw van foto 1 en de handen, het croppen van foto 2 aan de bovenkant en het plastic-achtige van de huid.
Wel besef ik mij heel goed dat dit voornamelijk smaak-gebonden punten zijn en dat een ander het juist wel mooi zal vinden zo.