Voor deze rakker heb ik verleden weekend om en bij de 600km gereisd met men auto echter met lege handen naar huis Maar jij had meer succes en gegund fraaie plaat!! grtz
Super zo'n ontmoeting. Voor mij foto 1 de beste mooi van kleur en scherpte. de 2e mist wat scherpte. de 3e vind ik persoonlijk niet zo'n mooie uitsnede.
Mooie platen, staan er voor mij scherp op, tweede mischien wat onrustig qua scherpte daar deze mist op lijfje maar volgens mij wel op kopje aanwezig is.
Tweede meest aansprekend, deze heeft de meeste ruimtelijke werking en je laat hier het meeste van het landschap (zijn habitat) zien.
mooie foto's. Met wat voor lens heb je de 3e gemaakt en hoever stond je ongeveer van de vos vandaan? Voor zo'n schuw dier dier heb je hier een mooie close up!
Rubberduck schreef::up mooie foto's. Met wat voor lens heb je de 3e gemaakt en hoever stond je ongeveer van de vos vandaan? Voor zo'n schuw dier dier heb je hier een mooie close up!
Ik heb de foto's gemaakt met een 100-400 en ik stond ongeveer een meter of 8 vandaan. Dus best close want foto 1 is op 150mm gemaakt.