F1

F2

. En dat vind ik niet zo aantrekkelijk!

Reko schreef:hmmm.... heb hem een paar keer bekeken, wist nog niet wat ik hier op zou zeggen.
Ik vind de onscherpte op de neus in deze foto wel storen. Ik denk ook niet dat het een bewuste keuze was, aangezien het maar net niet helemaal binnen de scherpte diepte valt. Zwart op de neus loopt ook wat dicht rechts boven.
Leuk verlicht! een lampje links?
De plaat mist voor mij metname wat spanning. de compo/ uitsnede vind ik wat gewoontjes. Met zo'n markante kop had je er wat meer uit kunnen halen. Opzich geen slechte plaat hoor, maar vind het toch wat gewoontjes

Cinemovie schreef:maar wat had jij dan mooier gevonden kwa compo?
Cinemovie schreef:Vind zelf dat zo'n mooie kop geen aparte compo nodig heeft. Toch bedankt voor je gegeven uitleg wat jij er niet mooi aan vindt.

Reko schreef:Cinemovie schreef:maar wat had jij dan mooier gevonden kwa compo?
Had denk ik iig voor een 3:2 of 1:1 verhouding van je foto gekozen. In de huidige uitsnede kun je idd niet zo veel met de compo. wellicht 3:2 met wat ruimte links.... maar goed vaak zie je dat pas echt als je het beeld bekijkt door je zoeker.Cinemovie schreef:Vind zelf dat zo'n mooie kop geen aparte compo nodig heeft. Toch bedankt voor je gegeven uitleg wat jij er niet mooi aan vindt.
Ik vind het geen slechte foto hoor! Alleen ook niet echt bijzonder. Hoewel ik het wel een bijzonder mooie hond vind. Daar zou je dus meer uit moeten kunnen halen denk ik, wellicht ook eens buiten de studio proberen.

Cinemovie schreef:Ehm ik heb geen studio hoor, gewoon in de woonkamer voor een zwart stoel.. Flitsen via een witte muur

fran schreef:Knappe opname. De ZW versie komt sterker over de belichting is goed.
Maar mag ik zeggen dat ik dit toch niet je beste opname van Binkie vind.