Prachtige foto! Mooie kleuren, mooie compositie, top gewoon!
Maar wat ik niet begrijp is dat je dit niet in serie gepost hebt, je hebt een aantal prachtige portretten gemaakt die prima in 1 serie kunnen.
Zo ie zo is dat een trend hier op een forum, dat men serie´s openbreken en de foto´s stuk voor stuk posten, waarom is dat? denken jullie dat je meer aandacht krijgt dan?
Iedereen hartelijk bedankt voor de positieve reacties.
bobvanduin, ik vind een serie lang niet altijd prettig. Het is vaak moeilijk om de foto's dan onafhankelijk en objectief te beoordelen. Bij een serie van een shoot ligt dat wat anders omdat die als een eenheid wordt gemaakt. Deze foto's zijn onafhankelijk van elkaar en onder verschillende omstandigheden gemaakt zodat ze voor mij geen serie vormen.
Shooter je heb helemaal gelijk, ik had hem zelf ook liever wat ruimer gezien maar ik kon er met mijn 50mm niet meer op krijgen en dan zie ik liever krapte aan de onderkant dan aan de bovenkant.
Ja erg mooi, ook mooie kleuren combinaties. Had liever ook meer ruimte gezien, ook meer van de deurpost, maar het is nou eenmaal zo. Nog steeds een knappe foto.