Het is met natuurlijk licht genomen, en een lampje op zijn gezicht gericht van een afstandje voor wat extra licht. Daar is de lichte schaduw door ontstaan. Zonder schaduwpartij is íe ook weer zo 'vlak' leek mij?
Blik is perfect, uitsnede doet het voor mij ook goed, evenals de compo. Ehh, mooie plaat eigenlijk dus. Toch zeur ik ook even over de schaduw, en nee, dat maakt em voor mij niet sterker, sorry. Net zoals bij Bart lijk je ook hier met de ogen bezig te zijn geweest, klopt dat?
Bedankt voor je reactie, en compliment! Ik heb hier minder mee gedaan vwbt de ogen dan met de plaat van mark (geen bart;)) maar ik heb de foto wel nabewerkt, wat 'is er' in jouw ogen mee?
Ps Ik vind het fijn dat jullie me feedback geven, kan er veel van leren bedankt
Licht is al genoeg over gezegd. Wat ik me afvroeg is waar je vingettering aan de zijkanten vandaan komt. Post productie (achteraf toegevoegd) of misschien een verkeerde zonnekap? Even goed, vignettering leidt in elk geval wat af door de donkere puntjes en toch wat abrupte overgang. Sterke blik in elk geval en goed contact met het model.....