Om hem met jullie te delen.

Update : iets rechter + meer egaal zwarte achtergrond

Reko schreef:Mooi! idd even de achtergrond egaal maken. Toch een klein puntje van kritiek.... je hond lijkt drie poten te hebben, 3cm naar rechts had dit voorkomen. Altijd even op letten. tja.... en het halsbandje he... dat vind ik niet mooi. Wellicht dat deze hond het wel zou kunnen hebben maar dan wel een mooie riem... zwart leer met spikes of zo

Cinemovie schreef:update geplaatst: Halsbandje snap ik dat is smaak maar ik leg hem vast zoals die altijd is. en hij heeft met uitlaten nou eenmaal een slipketting om. Zwarte lerenband heb ik nog niet kosten 60 euro en hij mag nog 1,5 jaar doorgroeien. Zijn voetje stoort mij niet je ziet dat ie er nog zit en de pose vind ik top.. evengoed bedankt voor je commentaar. De rest ook bedankt voor jullie tips.
. Ik snap dat je zo'n leer ding voorlopig nog niet gaat kopen, blijf je aan de gang
.
Reko schreef:Cinemovie schreef:update geplaatst: Halsbandje snap ik dat is smaak maar ik leg hem vast zoals die altijd is. en hij heeft met uitlaten nou eenmaal een slipketting om. Zwarte lerenband heb ik nog niet kosten 60 euro en hij mag nog 1,5 jaar doorgroeien. Zijn voetje stoort mij niet je ziet dat ie er nog zit en de pose vind ik top.. evengoed bedankt voor je commentaar. De rest ook bedankt voor jullie tips.
Achtergrond ziet er zo een stuk beter uit!
Tja, die halsband da's natuurlijk een keuze, die ik ook nog wel snap vanuit de ogen van de baas. Als beoordelaar van de foto kan ik hem niet zo waarderen, sorry. Ik snap dat je zo'n leer ding voorlopig nog niet gaat kopen, blijf je aan de gang
.
De pose vind ik ook goed, maar dan metname zijn markante kop en de iets wat verwaande houding van zijn kop.
Begrijp ik nu goed dat je de foto buiten hebt gemaakt, het was nog donker...? Of trek ik nu verkeerde conclusies?

Dit zijn precies de puntjes die mij ook opvielen toen ik net de inzending bij de weekfoto bekeek! Verder is het een mooie foto van een mooie hond!Reko schreef:Toch een klein puntje van kritiek.... je hond lijkt drie poten te hebben, 3cm naar rechts had dit voorkomen. Altijd even op letten. tja.... en het halsbandje he... dat vind ik niet mooi.