Stuk voor stuk schitterende platen, ragscherp spannende verlichting en nabewerking, met fijne kleuren en contrasten en veel heel veel persoonlijkheden in de pose's en blikken.
De tweede vijfde en zesde licht favoriet door de krachtige en net wat meer persoonlijkheden die de kijker proeft
Kan alleen maar zeggen dat het weer top een serie is pipanda. Alles klopt aan deze prachtige serie. Ga ik kiezen dan toch de laatste door de mooie pose
Heerlijke serie met stuk voor stuk plaatjes, kleuren en belichting spreken me enorm aan. Vind vooral nummertje 3 erg mooi, het verloop van kleuren is hier zo lekker En nummer 6 kan zo in een blad
Wat een prachtige serie!!! De 'mindere' van deze serie vind ik 1 en 3 maar is puur persoonlijke voorkeur...want ze zijn allemaal super scherp en prachtig maar de rest spreekt mij gewoon wat meer aan
Allemaal bedankt voor jullie reactie Peterr en Fran; De vogelkelder is een dieren winkel met wat extra's. Er zijn daar natuurlijk ook vogels maar ik had hier mijn aandacht op het hoekje met reptielen gelegt.
Door de kracht van de blik vind ik #2 het sterkst in deze serie. De rest van de serie vind ik ook erg sterk en prachtig scherp, maar twee steekt er toch voor mij boven uit.