Dit soort foto's wil ik maken..maar dan gewoon goed..

Tony schreef:je foto's zijn wat te klein, graag even groter plaatsen, anders moet ik dit gaan sluiten![]()
zie de bovenkant van het topic of lees de regels nog eens goed

) maar op de laptop echt onscherp zijn of te veel ruis hebben. Waar het eigenlijk op neer komt is dat ik het geduld moet opbrengen om er echt voor te gaan zitten in alle rust en ga spelen met sluitertijden enzo.
, zeker met de topics over Twister.....wat een vooruitgang, wat een verschil.....echt top Henry

Zwabber schreef:Lastig hè sluitertijden, diafragma's, belichting, witbalans, brandpunt etc etc. Het duizelt mij ook allemaal. Theoretisch begrijp ik het allemaal wel, alleen als het moment daar is en ik mijn dochter of de honden of welke huisgenoot/dier dan ook weer opstel voor een fotoserietje duizelt alles en maak ik heel veel foto's (die er op het schermpje best leuk uitzien) maar op de laptop echt onscherp zijn of te veel ruis hebben. Waar het eigenlijk op neer komt is dat ik het geduld moet opbrengen om er echt voor te gaan zitten in alle rust en ga spelen met sluitertijden enzo.
Daarom ben ik erg blij met de uitleg van Henry, zeker met de topics over Twister.....wat een vooruitgang, wat een verschil.....echt top Henry
![]()
en Wendy hier leren we weer veel van zo'n uitleg en motiveert ook om weer aan de slag te gaan.
Succes
ik moet dus ook gewoon geduld op brengen en toch echt aan de slag ermee..ik ben ook echt superblij met de de reacties en goede uitleg van Henry!!
Kan ik het verschil zien..

wendy36 schreef:Ja ongelofelijk wat een mogelijkheden...ik moet dus ook gewoon geduld op brengen en toch echt aan de slag ermee..ik ben ook echt superblij met de de reacties en goede uitleg van Henry!!
Wie weet komt t dalijk nog es goed met mijn foto's..

wendy36 schreef:
doe es....Kan ik het verschil zien..
![]()
Groeten Wendy
.jpg)
Nu weet ik wel dat als ik een foto een keer een klein beetje heb verprutst..er is nog hoop!!
ik verstuur regelmatig foto´s van 21 mb