F1

F2

F3

Joepz schreef:Een prachtig eigen modelletje heb je; of kan ik beter zeggen dat dit modelletje nu al een eigen fotografe heeft?
AJL schreef:...sommigen hebben liever mannelijke modellen héé BT
Juul_75 schreef:Jammer dat je achtergrond nog niet helemaal goed is maar misschien kun je die nog een beetje bijwerken (geen idee hoe dat moet trouwens)
Mendel schreef:Jammer, heel jammer dat je bij de eerste plaat niet veel meer van de mand (mishien wel geheel) laat zien, en deze wat meer met negatieve ruimte plaatst, zou voor mij de sterkste zijn aldan.
margje schreef:f1 klein puntje, het haar voor zijn ogen volgende keer effe met je hand er langs en dan is hij top.
kan schreef:Een glimlach erbij mag ook natuurlijk.

margje schreef:Ja helemaal goed!
f1 klein puntje, het haar voor zijn ogen volgende keer effe met je hand er langs en dan is hij top.
Vinden je zoons het nog steeds leuk, geniet er maar van want die van mij gaat al gillen als hij me met me toestel zie lopen!!!
Alleen al daarom kijk ik met veel plezier naar de portretjes van BT...qua belichting is het nog redelijk safe, maar aan de low key portretjes van haar vorige topic te zien denk ik dat we op korte termijn ook de belichting steeds spannender zal worden...potentie genoeg als je het mij vraagt 

jeroenk schreef:margje schreef:Ja helemaal goed!
f1 klein puntje, het haar voor zijn ogen volgende keer effe met je hand er langs en dan is hij top.
Vinden je zoons het nog steeds leuk, geniet er maar van want die van mij gaat al gillen als hij me met me toestel zie lopen!!!
Hahaha, heel herkenbaar. Hier heeft hij er ook niet zo'n zin meer in meestalAlleen al daarom kijk ik met veel plezier naar de portretjes van BT...qua belichting is het nog redelijk safe, maar aan de low key portretjes van haar vorige topic te zien denk ik dat we op korte termijn ook de belichting steeds spannender zal worden...potentie genoeg als je het mij vraagt