Zoals jullie zien, wel close-ups van de hard werkende paardjes! Wat vinden jullie hiervan? Groetjes Anne1.

2.

3.

4.

5.

Zoals jullie zien, wel close-ups van de hard werkende paardjes! Wat vinden jullie hiervan? Groetjes Anne

)
(en die
is voor mezelf, want als ik hem ooit wil verkopen, dan verlies ik toch niet al te veel..
)
(enneh, ik heb nog nooit problemen gehad met front of backfocus op een sigma of tamron, dus ik heb of veel geluk, of ik ben blind.. 

! OOIT
(even sparen enzo)

maar dat was een digitale zoeker! Dit is natuurlijk spiegelreflex, totaal anders en veel lekkerder dan die compact dingen.

dan moet je naar de dure lenzen enz. Gaat em niet worden helaas! Maar toch ben ik blij met deze foto 

duckie schreef:Als ik van iemand een foto moet maken dan sla ik regelmatig een compact of gsm standaard tegen mijn bril om vervolgens de rare blikken in ontvangst te nemen, en een beetje te grinniken en zeggen, sorry SLR gewend.
Overige foto's spreken me niet zo aan. Had beter geweest om de ruiters erbij te nemen, ook jammer dat de benen er niet opstaan.