vind het zon vrolijke foto,terwijl je weet dat de armoede zo groot is daar..daarom wilde ik deze foto met jullie delen.
groet hille
F1.
iso:320 F4.0 1/1000sec. nikkor 85mm.H

F2.

ik vind hem wel erg leuk en zeker gezien de info die je er bij geeft. en de druppel vind ik vertederend de meest kinderen kwijlen en dat hoor er toch ook bij
de foto zou nog iets scherper mogen en zelfs iets meer contrast naar mijn smaak

Evaatje schreef:Mooi moment vast gelegd! Top! Vind vooral het trotse gezicht van de moeder op de achtergrond heel mooi ook!

Martinvh schreef:Topplaat !!
Dat deze mensen arm zijn en niet veel hebben zie je in één oogopslag, maar ook de trots van de moeder en de onwetendheid ( en dus oprechte vrolijkheid ) van het kind zie je in één keer.
Door de juiste scherpte/diepte springt het kind eruit als onderwerp, maar op hetzelfde moment is de DOF nog net goed genoeg om de moeder met haar trotse blik eruit te kunnen halen.
Verdere technische oneffenheden boeien eigenlijk totaal niet ! zulk soort foto's moeten het hebben van de gevoels-inhoud,.... en dat heeft deze plaat imo 100%
ik zeg 't niet snel, maar imo heeft deze plaat zoveel potentie dat hij zelfs op "The big picture" van Boston niet zou misstaan.
Erg mooi

margje schreef:vrolijk vind ik hem niet eerder vrij donker en somber.
de druppel kwijl aan de mond van het kindje en op de hand van de moeder vind ik niet erg charmant....
het kindje kijkt ergens naar maar waar naar toe?
de foto kan me niet echt pakken, sorry!