Lat te hoog...

De sportieve foto's
Plaats reactie
rbfoto
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Lat te hoog...

Bericht Geplaatst:

Afbeelding
Frans
Lid
Lid

Lat te hoog...

Bericht Geplaatst:

heel erg mooi moment.
dhldhldhl
Lid
Lid
Contacteer:

Lat te hoog...

Bericht Geplaatst:

Mooi moment inderdaad :upc
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Lat te hoog...

Bericht Geplaatst:

Mooi gevangen, juiste moment, met spanning in zijn houding, spanning op de lat. Licht achter hem, en de schimmen van de toeschouwers vindt ik sterk.

Enige wat jammer is denk ik, is dat de atleet door de belichtingsomstandiheden ietsjes donker is. Maar dat mag voor mij de pret niet drukken.

Spannende plaat dus.
Henry
Lid
Lid

Lat te hoog...

Bericht Geplaatst:

Mooi scherp gevangen, maar toch mist de plaat voor mij de hoogte die, ook al is deze poging niet succesvol, laat zien dat hier een enorme prestatie wordt neergezet.
rbfoto
Lid
Lid
Contacteer:

Lat te hoog...

Bericht Geplaatst:

Allen dank!

@Mendel: door de contrastverschillen tussen voor- en achtergrond zul je wel begrijpen dat ik deze al opgehelderd heb maar niet verder kan gaan omdat ie anders helemaal kapot gaat.

@Henry: Helemaal mee eens, alleen gezien de omstandigheden kon ik niet anders. Tijdens deze oefening werd er achter mij Hink-Stap-Sprong voor vrouwen uitgevoerd en had ik maar 1,5 meter om te staan in de breedte. Aan de andere kant kon ik niet staan vanwege 3000 meter mannen en verder was er geen ruimte. Ik heb toch gekozen om dan maar het raam boven de tribunes mee te pakken om toch wat ruimtegevoel te geven. Niet goed gelukt begrijp ik ;)

Was weer een compleet nieuwe ervaring voor me en moet zeggen dat ik het geweldig leuk vond! Verrot lastig met in 1 hal alle onderdelen tegelijk bezig en weinig ruimte om te lopen.
Reko
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Re: Lat te hoog...

Bericht Geplaatst:

Ik dacht dat die sprongen altijd achterwaarts sprongen.... blijkbaar niet zoveel verstand van deze sport.
De sporter heb je netjes uitgelicht. Vind de hooglichten in de achtergrond wel erg storen.
Doordat de foto redelijk close-up is mist inderdaad het gevoel van hoogte wat deze plaat meer tot de verbeelding had doen spreken.
Plaats reactie

Terug naar “Sport”