Dit mooie modelletje heet Eva en ze is op de foto nog net geen twee maanden oud...

Hoe had jij je lampen neer gezet? Ik had er twee bij mij, met pluutjes en 1 vierkante softbox, ook een reflectiescherm had ik meegenomen... Deze is gemaakt met een witte plu waar ik doorheen geflitst heb.Reko schreef:Had wellicht wat meer spanning met de belichting kunnen aanbrengen.

Wolves fotografie schreef:Bedankt voor jullie leuke reacties!![]()
Zelf vind ik het mutsje wel leuk erbij (heb ook soortgelijke foto's zonder het mutsje), maar dat is natuurlijk iets smaakgebonden...
Hoe had jij je lampen neer gezet? Ik had er twee bij mij, met pluutjes en 1 vierkante softbox, ook een reflectiescherm had ik meegenomen... Deze is gemaakt met een witte plu waar ik doorheen geflitst heb.Reko schreef:Had wellicht wat meer spanning met de belichting kunnen aanbrengen.

). Deze heb ik van een vrij hoog standpunt schuin van voren laten komen, terwijl ik door een witte plu heen flitste. Achter de bank waarop Eva ligt was een vrij groot raam waar ik de gordijnen voor heb dichtgetrokken (de gordijnen waren van katoen in een neutrale kleur). Meer belichtingstrucjes heb ik niet eens hoeven te gebruiken, dus echt vrij eenvoudig, dat lukt jou ook wel hoor!