Een paar dagen geleden heb ik ook onze logee even onder de lampen gezet. Ik vind hem persoonlijk wel erg leuk, maar kan me ook wel voorstellen dat je het helemaal niets vind.
1.
Update:
2.
3.
Groeten, Niels Jansen
Laatst gewijzigd door ni3lsj4ns3n op 27 feb 2011 11:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat leuk zeg! Ik vind het wel wat hebben. Koppie vind ik super zo, maar de pootjes hadden voor mij wat duidelijker pootjes mogen zijn. Zijn nu een paar vlekjes, zeg maar...
De foto zoals je hem nu hier zo hebt staan doet mij niet zo veel. Ik denk dat wanneer je een uitsnede had gedaan van enkel het koppie, het best wel eens een heel sterke foto zou kunnen zijn. Hoe dan ook, wel leuk om te zien dat je zo aan experimenteren bent, daar kunnen soms heel leuke dingen uit voort komen.
Grappig al die verschillende meningen. Hoewel ik dat ook wel een beetje verwacht had! Bedankt voor het kommentaar in ieder geval. Ik zal morgen misschien nog wel een update plaatsen.
De derde voor mij, aangenamer in het gehele beeld, niet zo vervreemdend, en zicht op detail omtrek gehele lichaam en doortekening vacht maakt deze voor mij sterker...
Voor mij ook de derde Bij de eerste 2 vind ik dat er te hard aan de levels is getrokken. Bij 2 zou ik zorgen dat het vlak geheel wit werd en niet dat er nog grijze restjes over blijven.