bloementje

Bloemen, planten e.d.
Plaats reactie
channiej_
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw

bloementje

Bericht Geplaatst:

dit is een van de eerste foto die ik met mijn nikon D5000 heb gemaakt

1.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door channiej_ op 21 apr 2011 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Tony
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

Re: bloementje

Bericht Geplaatst:

het was mooier geweest als je een rustige achtergrond had gehad, nu komt de foto vrij druk en rommelig over
Mendel
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Leuke is dat ik die beeld zo herken, was eveneens één van mijn eerste foto's. Je kijkt dan nog teveel als normaal kijker, en nog niet met een fotografisch oog.

Staan de bloemen allemaal wel aangenaam in beeld, worden ze niet teveel doorsneden, is de achtergrond rustig of juist afleidend.

Moet ook worden gezegd, dat het grijze weer van die dag niet optimaal voor de kleuren en de sfeer in de foto was.
LSA
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Tony schreef:het was mooier geweest als je een rustige achtergrond had gehad, nu komt de foto vrij druk en rommelig over

weet niet of het te rommelig is. Dat is natuurlijk ieders eigen smaak. ik vind dat de foto een soort verhaal moet geven toch geeft dit iets liefs. ( mening kan ik geven nu zelf nog zo ver komen als dit hihi )

Ik vind het een mooie plaat.

groetjes LSA
Jo
Lid
Lid
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Als je het hoofdonderwerp ipv de bovenkant meer naar beneden had weten te halen, was de achtergrond niet zo duidelijk aanwezig geweest!
Dan had je m.i. ook een standpunt weten te creëren waardoor er meer "inkijk" in de bloem was geweest!

Jo ;)
channiej_
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

Mendel schreef:Leuke is dat ik die beeld zo herken, was eveneens één van mijn eerste foto's. Je kijkt dan nog teveel als normaal kijker, en nog niet met een fotografisch oog.

Staan de bloemen allemaal wel aangenaam in beeld, worden ze niet teveel doorsneden, is de achtergrond rustig of juist afleidend.

Moet ook worden gezegd, dat het grijze weer van die dag niet optimaal voor de kleuren en de sfeer in de foto was.

ik heb die foto midden in de zomer gemaakt met vol op zon die dag
Plaats reactie

Terug naar “Flora”