Nog enkele foto's van hetzelfde klooster, nu in kleur.
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Groet,
Martin

Mendel schreef:Soms betreur ik het dat men hier een serie mag posten. Het bespreken van een plaat tot in de details wordt daar door ontgemoedigd. Iets wat bij een serie minder snel gebeurt, en men aldra overgaat tot het benoemen van de favorieten.
Edoch in deze serie wordt mij deze keuze ontnomen. Zijn stuk voor stuk topplaten, ragscherp, fijne belichting en kleuren, sfeerrijke omgevingen die worden versterkt door de goede keuze's van compositie's en standpunten.

Ik ben het niet met je eens dat het rechttoe rechtaan foto's zijn, behalve misschien foto 1. Bij de andere foto's zijn er zeer bewust standpunten en uitsnedes bepaald aan de hand van de omstandigheden ter plaatse. Er waren zeer wel andere standpunten mogelijk die van invloed zijn op het resultaat. Of een en ander spannend is...? Tja, dat moet iedereen voor zich maar uitmaken.Dusk schreef:Dna ben je op zo lokatie zo mooi en dan maak je rect toe recht aan foto's die totaal niet spannend zijn. heb je ook niet ergens een HDRretje geschoten lijkt mij perfecte plek om nou daar eens lekker mee te speln.

?Dusk schreef:Dna ben je op zo lokatie zo mooi en dan maak je rect toe recht aan foto's die totaal niet spannend zijn. heb je ook niet ergens een HDRretje geschoten lijkt mij perfecte plek om nou daar eens lekker mee te speln.

Waar blijven jouw fotos om het goede voorbeeld te geven?Dusk schreef:Dna ben je op zo lokatie zo mooi en dan maak je rect toe recht aan foto's die totaal niet spannend zijn. heb je ook niet ergens een HDRretje geschoten lijkt mij perfecte plek om nou daar eens lekker mee te speln.