Dank je wel! foto 3 is ook mijn favoriet! sorry voor de watermerken er doorheen (helaas slechte ervaringen opgedaan laatst met foto's van mij die ergens gebruikt waren).. maar het idee is duidelijk toch?!
Geweldige serie!! F1 wat een heerlijk bundeltje mens, naar mijn inzien helemaal goed! F2 blijf ik maar kijken naar dat driehoekje, voor mijn gevoel lijkt het of het er later in is gezet.... verder is het een heerlijk plaat van een lief onschuldig kindje. F3 ziet er zo cool en vertederend uit....vraag me wel af of het kindje niet te licht is op het rechterhandje en de borst?
De foto's waren een beetje aan mij voorbij gegaan. Maar zie nu foto 3 in de weekfoto. Ik heb je er een dikke 10 voor gegeven! Voor mij absoluut de beste foto van de ingezonden foto's!
De combinatie van de stoere man met het breekbare van de baby in combinatie met pose en fraaie belichting die het tot een top plaat maken.
Vind het een pracht serie vooral die laatste is een prachtig teder moment! De kleurenversies komen ook heel mooi zacht over, alleen lijkt Kymaira in beide te zweven... Alleen dat logo is echt super zonde van je platen, zo groot en aandachttrekkend