Hoj! Vandaag een eerste communieshoot gehad! Gelukkig kwam het zonnetje toch nog even piepen.. Maar witte kleedjes zijn toch oh zo lastig in het zonnetje! Hier zijn er alvast 2: 1. 2.
Twee sterke platen voor mij. De eerste ragscherp op het gelaat met aangenaam weglopende scherptediepte, fris helder wit in kledij, met een gezonde natuurlijke blos op gelaat van meisje, die vriendelijk de camera in kijkt. Fris en helder dat zijn de steekwoorden.
Tweede spreekt me ook aan, mooi opbouw tussen de palen door, mooi geplaatst voor de bomen met bloesem in de onscherpte.
Bij beide platen zal je technisch gezien in de jurk respectievelijk in de lucht detail zijn verloren. Edoch dat ontneemt mij niet de wil om beide plaatjes als toppers aan te prijzen!
Mooi gedaan inderdaad! De toon en de helderheid spreekt me erg aan. In de eerste stoort mij wel het haartje voor haar ogen, die zou ik wegclonen. De tweede is mooi gedaan, alleen vind ik die roestige kar (?) niet echt passen bij communiefoto's.
Foto's met een typische "communie" uitstraling. Wat ik mij kan herinneren is dat het altijd mooi zonnig lenteweer was, vandaar.... Uitgebeten lichten doen het goed bij deze 2...