DJ

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
ReL
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

DJ

Bericht Geplaatst:

Foto van mijn zoon. (En ik vraag nog of hij het echt wel leuk vind om te poseren... ;) )
Ik heb zo mijn eigen opmerkingen. Ben benieuwd hoe jullie er tegen aan kijken.

Afbeelding

Groet en bedankt al vast... Remko
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Re: DJ

Bericht Geplaatst:

Nette foto, niks mis mee. Technisch goed, scherpte sterk, verlichting aangenaam, belichting is goed, kleuren ogen naturel.

Krachtige en wat boze blik, en de headset zijn de setting.

Voor mij zou dit een basisfoto zijn, die ik nadien wat sterker en sfeervoller zou nabewerken denk ik.
AJL
Lid
Lid

Re: DJ

Bericht Geplaatst:

Ja en nee; ja...de foto is technisch goed; neen : die jongen is niet op zijn gemaakt en komt te kunstmatig over, te geforceerd.
Wils hij als dj overkomen?...............zet muziek bij hem die hij graag hoort en dat hij zich daar inleeft.
Dat moet hij uiten; ge moet al een bekwaam toneelspeler zijn om dat te kunnen zonder muziek.
Was er muziek in zijn koptelefoon?.....dan hebt ge hem niet doen inleven.
(sorry)
ReL
Lid
Lid

DJ

Bericht Geplaatst:

Mendel en AJL, goed om te lezen dat het als een technisch goed ogende foto wordt gezien.

Wat de overige opmerkingen daar kan ik wel iets mee denk ik. @Mendel: Het sterker en sfeervoller nabewerken is iets waar ik zelf ook nog zeker in kan leren. Ik ga eens kijken wat ik er eventueel van maken kan.
@AJL zeker geen sorry. Wil graag commentaar waar ik wat mee kan en dan het liefst in duidelijke taal dat ik het niet tussen de regels door hoef te lezen. Je hebt gelijk als het om de muziek gaat. Hij had er geen muziek op staan. Dat laat ik me niet nog eens gebeuren ;-) Het geforceerde zie ik niet, maar dat is omdat ik weet hoe hij is. Maar als dat zo overkomt dan is dat iets waar ik op moet letten.

Beide dank.

Groet, Remko
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”