Hoort hij nu bij documentair of bij Portretten. Ik plaats dit topic toch maar hier. Zaterdag was mijn 1e keer op de Elf Fantasy Fair en zeker niet mijn laatste keer. Als liefhebber van kostuum's en geweldige uitdossingen zat ik hier goed en dan nog in een omgeving waar je echt volledig wauw tegen zegt. Een prachtige bosrijke omgeving rondom een schitterend kasteel. Overzichtsfoto's heb ik ook maar die waren niet bijzonder genoeg om te plaatsen. Dus hierbij een aantal uitdossingen van de mensen. Waarbij ik de laatste uitdossing ik persoonlijk echt super mooi vind, die man heeft echt gigantisch veel werk en tijd in zijn kostuum zitten.
We beginnen met een zwart/witje! Gewapend met mijn 50mm prime ben ik op pad gegaan, enkel die lens heb ik gebruikt. Perfect voor portretten!

2.

3.

4.

5.

6.

7.

wat een eer.
) Ik heb zelfs een fotograaf met een accupack en studioflitser met een kleine deepocta zien lopen.
Tuurlijk krijg je dan de mooiste belichting, maar dat gaat mij toch iets te ver.
:P hahaha er lopen er zoveel met een camera, niet normaal. Op het forum van EFF werd daar ook al over gesproken: dadelijk zijn er meer fotografen dan verkleedde mensen....
.. fijn dingetje haha.