Storm schreef:Mooie plaat met deze lage standpunt Zelf zou ik de foto wel rechtzetten op de zwart/wit ligger.
Moet je weten dat ik al 3 pogingen heb gedaan om die recht te zetten. Ik dacht dat ie nu ongeveer wel goed was, maar m'n ogen moeten dus echt wel scheef staan...
Ik maak nog wel eens een update als ik wat meer tijd heb... Zien de anderen de legger ook scheef of ligt het werkelijk aan mij?
Jawel! Moeten wel borders zijn more impressive zal ik maar zeggen! Vind de kleintjes toch altijd iets te schattig ;-).
Maar goed dat neemt niet weg dat dit een prima plaat is! Scherp op de juiste plek, goede actie! Leuk met de tunnel zo op de achtergrond. idd hooglichten wat te, maar dat mag de pret niet drukken.
Prachtige plaat ! Super moment van de Yorkshire terrier het zijn hele binkies die hondjes en oo zo lief.. Mijn ouders hadden vroeger altijd zo'n hondje.. Als ik deze foto zie denk ik meteen weer aan Dinky het allerslimste hondje wat ik ooit gezien heb. Tis dat ie nog net niet kon praten maar gaf altijd precies aan wat ie wilde.. De pantoffels van Pa uittrekken en in de gang zijn schoenen halen om vervolgens zijn riem te pakken en aantegeven aan mijn vader..
Gefeliciteerd alsnog met je TC (heb hem gemist )! Mooi moment met een goede scherpte en DOF. Alleen die overbelichting is jammer.... De legger ligt idd niet helemaal recht, maar dat stoort mij bij deze foto helemaal niet (terwijl ik dat normaal wel snel storend vind). Wanneer je wilt controleren in de fotobewerking of iets recht staat, kun je of een raster aanzetten of een hulplijn trekken. Zelf gebruik ik de laatste optie, aangezien ik dat het prettigst vind werken.