Inderdaad, de visagie en de styling vind ik top! De zachte expressie vind ik ook wel wat hebben door het contrast wat je dan krijgt Ook het licht en de kleuren vind ik erg mooi, eigenlijk gewoon niks op aan te merken!
Bedankt voor de leuke reacties. Iet rauwer had zeker gemogen... maar dat valt nog niet mee model zijn is echt een vak. Ik heb er 1 waar ze rauw is, maar toen stond ze net uit het licht das jammer mijn fout. Annemieke deed het hartstikke goed.
Het is al wel gezegd: styling is top, model is top en natuurlijk de manier waarop vastgelegd is goed gedaan. Meer ruwheid in de expressie is niet nodig wat mij betreft, je hebt dan ook meteen het stukje schoonheid van de aarde te pakken.
Tjee, dat was in eerste insantie wat door me heen ging. De opname nog eens goed bekijkend moest ik dat wauw wat bijstellen.
Dit mooie model zet je vast in een soort van tang licht. Van beide kanten. Daar doe je het model mee te kort.
Immers is er maar 1 zon en....... Volgens mij met 1 bron en met een reflectie scherm is hier meer winst te behalen. Zo modelleer je de ..... en de oneffenheden.
Belichtingstijd, keuze van achtergrond enz.. is oke!
Grunge moet je van houden. Ook belichting is altijd persoonlijke keuze. Belichting zoals Tobias voorstelt is qua idee met de zon erg sterk, maar persoonlijk zou ik dan toch wat hooglichten missen.