een hele mooie serie en een leuke locatie de spiegeling in de weegschaal ( laatste foto) komt wat vreemd over. de 4e vind ik heel mooi. wat me ook opvalt het lijkt allemaal zo keurig gepoetst en stofvrij ondanks dat het al zo lang leeg staat. komt dat door de bewerking of heb echt je eerst alles gepoetst
Prachtige platen die veel sfeer, structuur en ruimtelijke diepte in zich hebben. Geheel smaakvol nabewerkt. Een voorkeur voor de setting en de sfeer bij de eerste plaat. Draagt voor mij net de meeste sfeer...
1,2 en 4 hebben mijn voorkeur.
Knap gedaan, de meeste foto's kunnen zo in een geschiedenisboek, zo van : " Vroeger toen er nog geen supermarkten waren....enz. enz. "
Thnxz all...heb ik in ieder geval nog een paar mensen een pleziertje mee gedaan. Plaat nr 5 is trouwens voor een leuk bedragje verkocht op aluminiumprint....
Zijn wel te koop , maar niet voor een habbekrats. Wel ietwat eigenaardig dat iemand maar 1 bericht heeft en dat die ook nog gaat over verkoop.....Ben daar niet erg happig op , denk dat dit maar verder via een PB moet.....