Stenen muurtje maakt de foto voor mij toch onrustiger; zonder is de foto rustiger en meer in balans. Heb je haar gezicht bewerkt? Komt voor mij ietsje te glad over.
vind de huidskleur tussen borst en hooft te groot. bewerking kan mij niet echt bekoren. denk dat bij deze dame een mooie lichte bewerking mooier zal zijn verder ziet het er wel netjes uit.
flashsplash schreef:Zwarte kledij voor een zwangerschap is eens wat anders, voor mij kan het wel. Ik had ze waarschijnlijk voor een lichtere achtergrond geplaatst. Maar dat is een persoonlijke smaak. Goed werk anders.
Zwart zie je ook voldoende, maar inderdaad wel voor een lichte achtergrond (of low-key). In dit geval zou ik bij deze achtergrond daarom ook liever lichte kleding zien
Ja Frozentime....ze had een zwart kleed bij, en zwart is nu de mode. Ik had ze tegen de muur kunnen zetten maar dat vind ik te druk. Veel keus had ik daar niet.
Maar ik zal daar toch wat meer aandacht proberen te geven.
En wat de bewerking betreft : ik moet die techniek nog bijwerken...ik volg nu letterlijk de boek. Ik heb gezien dat ik best deze foto opnieuw doe voor het model want er is zelfs teveel structuur als je op 100% inzoomt ziet ge dat...BIJ DEZE FOTO TOCH
Zo met kleren aan zijn zwangeren ook fotogeniek. AJL bij huidbewerking is er meer dan detail alleen. Door de kleuren met elkaar te verbinden en vooral door dodge & burn probeer je contouren te modelleren. Wat vrouwen eigenlijk zelf doen met make-up. Oogschaduw, eyliner, mascara, blush etc.