Ongeveer een negen maanden geleden dat ik Amber gefotografeerd heb. viewtopic.php?f=4&t=24714 Intussen heeft ze al wat Fotoopdrachtjes gedaan en is ze op de Nederlandse tv geweest.
1 Wellicht nog een stukje van de bovenkant af 5x7 of zo iets. Heerlijk scherpte verloop! 2 op zich mooi! maar had deze graag landscape gezien met wat ruimte in de kijkrichting. Maar wie ben ik?
Wat een mooie ogen! Prachtig vastgelegd op de eerste foto. Vind haar mond alleen een beetje trekken. Tja, hoe moet ik het zeggen... het oogt niet zo natuurlijk ontspannen.
De tweede foto vind ik heel erg mooi. Maar zijn haar ogen wel scherp? Rokje van American Dreamgirl toch?
Mooie platen, eerste voor mij persoonlijk iets onrustig met de beperkte scherptediepte (die dan wel weer erg goed ligt).
Tweede spreekt me veel meer aan, zit pit en sfeer in. Hele fijne kleurstellingen in steen onder, houten wand erachter en het oplichtende model met ontspannen pose. Is een foto die leeft zeg maar voor mij
Wauw die laatste foto is echt helemaal geweldig! Wat een prachtig modelletje, wat een blik zeg. Enne... vlak de fotograaf ook niet uit he... ;-) Prachtig vastgelegd.
Vind de scherpte in de eerste op haar ogen helemaal geweldig. In de tweede ben ik niet zo weg van de beperkte dof. Maar je update is echt een toppertje hoor! Prachtige modelletje met heerlijke kleurtjes en uitstraling