Hier een paar die ik zelf leuk vond om te laten zien en commentaar of wat dan ook is zoals gewoonlijk welkom.
Zwangershoot met Mattanja en Simon [16+]
- sugarman
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Vanmiddag was dit leuke stel op visite en ze vonden het geen bezwaar als ik wat op het internet zou zetten.
Hier een paar die ik zelf leuk vond om te laten zien en commentaar of wat dan ook is zoals gewoonlijk welkom.
Laatst gewijzigd door sugarman op 23 feb 2018 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lein
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik vind alle foto's mooi, op foto 3 na. Ik vind het paar er niet voordelig opstaan en op de een of andere manier komt de buik van de dame niet mooi uit. Heel ongelijk en bijna bobbelig.
Trouwens...haar broekje op die foto vind ik ook niet mooi staan, maar misschien is dat een kwestie van smaak?
Trouwens...haar broekje op die foto vind ik ook niet mooi staan, maar misschien is dat een kwestie van smaak?
-
margje
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
F2 vind ik de beste!! mooie belichting en scherptediepte...
F3 vind ik niks door de houding en zo wil een vrouw naar mijn mening niet op de foto!
rest vind ik allemaal goed, ben geen fan van het gaas, rommelig effect, maar dat is een kwestie van smaak!
F3 vind ik niks door de houding en zo wil een vrouw naar mijn mening niet op de foto!
rest vind ik allemaal goed, ben geen fan van het gaas, rommelig effect, maar dat is een kwestie van smaak!
- sugarman
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Dank jullie wel voor de goede reacties!!!
3 iets te rood zou kunnen misschien door de verschillende huidstinten?
De buik zou iets minder kunnen en de witbalans staat overal het zelfde.
Bij een update heb ik de benen bij 3 en 4 al weggehaald want die vond ik ook niet mooi.
1 vond ik weer eens wat anders qua compositie vandaar deze uitsnede
2 in een vierkant ljkt mij ook mooi!!
8 vond ik nou ook dat die hand uit het niets te voorschijn komt maar ik dacht laat ik eens kijken of ik de enige ben
Niet dus.
3 iets te rood zou kunnen misschien door de verschillende huidstinten?
De buik zou iets minder kunnen en de witbalans staat overal het zelfde.
Bij een update heb ik de benen bij 3 en 4 al weggehaald want die vond ik ook niet mooi.
1 vond ik weer eens wat anders qua compositie vandaar deze uitsnede
2 in een vierkant ljkt mij ook mooi!!
8 vond ik nou ook dat die hand uit het niets te voorschijn komt maar ik dacht laat ik eens kijken of ik de enige ben
Niet dus.Hele mooie serie vind ik! Liefdevol vooral en dat is natuurlijk erg passend bij het onderwerp. Mooi gedaan!
Ik zou echter als vrouwzijnde niet heel blij worden van foto 3, vind het broekje niet mooi zitten enne, misschien heel vreemd gedacht, maar het lijkt wel of ze een inlegkruisje in heeft. Niet dat dat heel vreemd is zo ver in de zwangerschap, maar om dat nou op een foto te zien. Maar misschien heb ik het mis en is het kruis van het broekje gewoon van een andere of dikkere minder doorschijnende stof?
Ik zou echter als vrouwzijnde niet heel blij worden van foto 3, vind het broekje niet mooi zitten enne, misschien heel vreemd gedacht, maar het lijkt wel of ze een inlegkruisje in heeft. Niet dat dat heel vreemd is zo ver in de zwangerschap, maar om dat nou op een foto te zien. Maar misschien heb ik het mis en is het kruis van het broekje gewoon van een andere of dikkere minder doorschijnende stof?