Dorine staat er lekker zelfverzekerd op. Haar "vriendje" een stuk minder. Hij lijkt wel op haar tenen te staan. Mogelijk door de vele schaduwen met verschillende richting rond hun voeten. Zijn kleding vind ik ook wat minder bij deze latijnse houding passen. Die van haar wel overigens.
Hele mooie foto. Ik heb slechts een klein dingetje op te merken: duidelijk is dat de vrouw hoge hakken heeft, maar ook zonder is ze net zo groot, of groter, dan de man. Dat vind ik er altijd heel erg raar uitzien, sterker nog, ik durf, zonder arrogant te klinken, te zeggen dat dit normaal gesproken 'not done' is. Ik ken een aantal modefotografen, en dat is één van hun vuistregels. Uiteraard zijn regels er om gebroken te worden, maar misschien toch de mooite waard om over na te denken...
Dank u gpauwen Maar....over je bedenkingen :....een modefotograaf kiest geen koppel maar een model-man en een model-vrouw....en die kiest hij naar zijn voorwaarden : blond, of rood of wat hij belangrijk vindt voor zijn doel. Dit is een koppelshoot, nog even iets anders
De hakken zeker aanhouden! Het past zo bij de blik van zowel de (overheersende) dame als van de wat voorzichtiger kijkende vriend dat de dame ook letterlijk hoger staat dan haar vriend.
Vind het een goede foto met als enige minpunt de schaduw en dan met name die op de achtergrond. Volgens mij staat het koppel simpelweg te dichtbij. Dit kan natuurlijk overmacht zijn door een (te) kleine ruimte, maar wanneer je ruimte genoeg hebt, is het het mooiste om je modellen 1 tot 1,5 meter van je achtergrond vandaan te plaatsen.