Ziggy z/w

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
Lein
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Ziggy z/w

Bericht Geplaatst:

Had niet zoveel inspiratie wat betreft de naam van dit topic, maar gelukkig gaat het uiteindelijk om de foto toch? Benieuwd wat jullie ervan vinden. Gewoon met het ochtendzonnetje dat door de ramen scheen gemaakt.

Off Topic: Baal ervan dat mijn andere katje niet zo fotogeniek is, noch de rust heeft om langer dan een halve minuut ergens stil te zitten...

Afbeelding
Frans
Lid
Lid
Geslacht: Man

Ziggy z/w

Bericht Geplaatst:

Voor mij zit je er net wat te dicht op. Had graag de hele (snor)haren er op gezien.

PS Je kunt ook een rustige en fotogenieke nemen. :)
Lein
Lid
Lid
Contacteer:

Ziggy z/w

Bericht Geplaatst:

Vond van de ene kant dat ik er wat dicht op zat (foto is niet gecropped), van de andere kant zo mooi, omdat ik zijn snoet zo vol in beeld had en dus weinig van de storende achtergrond...Heb m al es voor een egale achtergrond willen fotograferen, maar daar is meneer veel te eigenwijs voor hahaha.
wilw
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Ziggy z/w

Bericht Geplaatst:

van mij mag 'ie zo, kop vol in beeld. Lekker eigenwijs en weer eens wat anders.
Ben zelf geïntrigeerd door het oog; de iris/pupil en vooral de bolling van de oogkamer met het hoornvlies.
Had van mij een iets groter DoF mogen hebben.
Is het "onderdeel van de achtergrond"of zit er wat ruis in? Moeilijk te zeggen zo zonder EXIF
Lein
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Ziggy z/w

Bericht Geplaatst:

wilw schreef:van mij mag 'ie zo, kop vol in beeld. Lekker eigenwijs en weer eens wat anders.
Ben zelf geïntrigeerd door het oog; de iris/pupil en vooral de bolling van de oogkamer met het hoornvlies.
Had van mij een iets groter DoF mogen hebben.
Is het "onderdeel van de achtergrond"of zit er wat ruis in? Moeilijk te zeggen zo zonder EXIF

Is nog geen ingesleten gewoonte van mij, de exif erbij zetten.... bad me! En nu zie ik potverdorie ook nog nergens de originele foto op mijn laptop....moet je de exif dus even verschuldigd blijven ben ik bang:( Dan maar zoveel mogelijk info over de achtergrond...Daar staat een zwarte boekenkast vol boeken.
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”