. Het onderwerp komt mooi los van de achtergrond. Kleur is mooi fris. Voor mij de eerste, hier spreekt de pose me erg aan. En dan de derde hoewel die voor mijn gevoel niet 100% scherp is maar wel een knappe foto zo opje afstormend.In aktie!
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
fraaie aktie foto's
. Het onderwerp komt mooi los van de achtergrond. Kleur is mooi fris. Voor mij de eerste, hier spreekt de pose me erg aan. En dan de derde hoewel die voor mijn gevoel niet 100% scherp is maar wel een knappe foto zo opje afstormend.
. Het onderwerp komt mooi los van de achtergrond. Kleur is mooi fris. Voor mij de eerste, hier spreekt de pose me erg aan. En dan de derde hoewel die voor mijn gevoel niet 100% scherp is maar wel een knappe foto zo opje afstormend.- martijn1
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
fran schreef:fraaie aktie foto's. Het onderwerp komt mooi los van de achtergrond. Kleur is mooi fris. Voor mij de eerste, hier spreekt de pose me erg aan. En dan de derde hoewel die voor mijn gevoel niet 100% scherp is maar wel een knappe foto zo opje afstormend.
ik volg, dit spreekt mij meer aan dan je vorige serie..

Mooie serie hoor! Niet alleen een knappe fotograaf maar ook een knappe hond!!

- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Prachtige platen, met veel actie en toch een zachte sfeer. Kleuren zijn schitterend op de heide, en beperkte scherptediepte versterkt de sfeer, en geeft mooie diepte, waaruit het monster opduikt
De derde en vierde komen het sterkst over
De derde en vierde komen het sterkst over

heel knap vast gelegd