Thanks voor je reactie. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik nog niet zo handig ben met photoshop. achtergrond moet wel lukken. De huidskleur is wel eigen, en weet niet hoe ik die kan aanpassen. Dat word weer een avondje googlen en youtube kijken....
Nick, ik vind de positie van het jongetje wat jammer.. de aandacht wordt nu naar zijn open mondje getrokken terwijl ik liever naar de ogen word toegetrokken Ik denk dat dit een heel fotogeniek kindje is met zijn rode haartjes, kun je veel meer uithalen!! Blijven proberen en probeer eens meer een vooraanzicht te krijgen!
BT, bedankt voor je leuke reactie. Hij is idd erg grappig en leuk om te fotograferen. Na het lezen van je commentaar ben ik ook van mening dat ogen belangrijker zijn dan zijn mond. Als het mooie daglicht het toe laat van de week, maar deze tips uitproberen.
Druk eens op CTRL+F5 op je toetsenbord Volgens mij heb je dit topic al eerder bekeken en staat ie daarom in je cache. Foto is verwijderd van photobucket
Dat kun je ook heel makkelijk zelf. klik op bewerk, en vervang de oude link door een nieuwe.
Jongetje staat er grappig op, wat een prachitge rode haartjes heeft hij!! Scherpte op de oogjes/gezichtje vind ik wel te weinig, en ik mis het contact tussen het kindje en de kijker.