Ik ben ook wat minder enthousiast...
Scherpte zit bij de meeste honden wel goed, behalve dan misschien bij de witte herder op foto 2... De bekadering is echter niet echt mijn ding

Bij de meeste foto's lijken de hondjes zowat tegen het kader aan te springen.
Verder vind ik het wit op de vacht van de honden net overbelicht... foto 2, 3, 4 en 5
Persoonlijk vind ik het ook mooier als de hindernissen van het agilityparcours op de foto worden rechtgezet. Zoals het nu is, geeft het voor mij een wat slordige indruk.
De tunnel op foto 5 vind ik absoluut niet storend! Tenslotte zijn de honden een agilityparcours aan het afleggen, wat meerdere hindernissen en toestellen bevat. Waarom zouden de toeschouwers en de rest van de toestellen op het parcours de foto hinderen? Is dit niet deel van het geheel? Het hoeft natuurlijk niet "overdruk" te worden, maar ik zou het best wel oké vinden als er wat meer van de entourage op de foto te zien was.
Niettemin is dit een hele moeilijke opgave, die agility... Zeker als je te maken hebt met honden die een krak zijn in hun vak. Ze vliegen over hun toestellen en jij moet maar zorgen dat je mee bent met je camera...