Over deze ben ik wat minder enthouasiast. De dame staat er erg vermoeid op, de makeup zou daarop aangepast ws in haar voordeel kunnen werken, maar da's hier niet zo. Ook het licht zou je kunnen helpen, door niet juist bij haar ogen schaduw te laten vallen.
@Wendy, het meisje heeft ogen die altijd een beetje hangend zijn, ik vind het soms moeilijk om dat niet te laten zien. Maar bij haar houding (schouder wat naar voren) vond ik het wel passend eigenlijk
@AJL, ik vind het niet echt 'flets', ik heb inderdaad wel een beetje met de kleuren lopen spelen, misschien iets te ver doorgeslagen.
Ze kijkt inderdaad wat somber. Ik denk ook dat je deze eens moet omzetten maar z-w. Met het donkere haar tegen de donkere achtergrond zou een haarlichtje het ook wel goed doen om seperatie te krijgen.
Bedankt voor de reacties! Ik zal eens gaan kijken naar een goede zw-omzetting @fran: bedoel je dat ik bij het maken van de foto een lichtje achter haar had moeten plaatsen? Dat had ik inderdaad graag gewild, maar de omstandigheden leenden zich daar niet voor Bij de foto (en de vorige ook) had ik een A3-karton als achtergrond, dus weinig bewegingsruimte.
@Mendel, toen ik de post opende kwam er een kruisje en er werd niet aangegeven dat hij nog aan het opladen was, vandaar. Toen ik de post had verstuurd stond hij er ineens wel dus het ik mijn post bewerkt.
@ I. Inderdaad dat bedoelde ik maar als het niet kan dan kan het niet simpel.
mooi kodel met naar mijn idee mooie pose. alleen het haar en het licht aan de linkerkant van haar gezicht is vreemd. alsof hetlicht onder het haar doorkomt. zie ook in haar li. oog twee baantjes licht.