Textielmuseum+update

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Plaats reactie
Lein
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Textielmuseum+update

Bericht Geplaatst:

Ja of nee? Ik heb deze foto's in 2010 gemaakt in het textielmuseum van de Poolse stad Lotz. Ik twijfel sowieso bij 2 foto's over kleur of z/w en bij de etalagepop twijfel ik of de foto wel goed genoeg is qua kwaliteit. Vind het wel wat hebben dat de foto wat wazig is, maar is misschien teveel van het goede? Exif etc heb ik niet, aangezien de foto's met mobieltje gemaakt zijn. Is 3 jaar lang een uitdaging geweest voor mij, zo gaaf mogelijke foto's maken met mn mobieltjes camera:)

1. een schilderij van wanten.
Afbeelding

1.a
Afbeelding

2. een detail van een grote bol die met deze stokjes en vormen was samengesteld.
Afbeelding

2.a
Afbeelding

2.b Iets meer contrast toegevoegd
Afbeelding

3. van boven tot beneden in de foto liep, door de spiegel heen, een dunne buis die ik weggewerkt heb. Het tafereel stond achter een glasplaat dus heb ook de reflectie daarin weggewerkt.
Als ik eerlijk ben ben ik, nu ik hem zo zie, niet bepaald tevreden over deze foto en de bewerking en mis ik de scherpte, maar misschien denkt er iemand anders over?:)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lein op 20 sep 2011 20:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Say Cheese
Lid
Lid
Geslacht: Man

Textielmuseum+update

Bericht Geplaatst:

knap gedaan met een mobieltje! De eerste mag voor mij in kleur, de tweede in Z/W. De tweede mag wel wat meer contrast hebben volgens mij.
Lein
Lid
Lid
Contacteer:

Textielmuseum+update

Bericht Geplaatst:

Heb n update geplaatst met meer contrast
Mendel
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Textielmuseum+update

Bericht Geplaatst:

Alleen de laatste weet mij aandacht meer dan vast te houden, vervreemdend beeld met sfeer erin.

De andere platen zijn mij te onrustig en te druk, mischien dat meer afstand wat orde in deze beelden had gebracht :)
Lein
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Textielmuseum+update

Bericht Geplaatst:

Mendel schreef:Alleen de laatste weet mij aandacht meer dan vast te houden, vervreemdend beeld met sfeer erin.

De andere platen zijn mij te onrustig en te druk, mischien dat meer afstand wat orde in deze beelden had gebracht :)

Frappant! Maar leuk. Was zelf het minst zeker over die laatste, tof dat die je weet te boeien!
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”