F2

F3

F4

.

, had het misschien ook wel kunnen doen met een grijskaartmeting, maar ja

jeroenk schreef:Blij dat je mijn reactie goed interpreteert...want heb soms het gevoel dat ik te hard over kan komen, terwijl ik dat nooit zo bedoel
Een lichtmeter gaat je echt enorm helpen (meen ik) ze zijn prijzig...maar de sekonic die ik gebruik vind je voor rond de 150 euro op ebay (direct uit hongkong) tegenover de dikke 300 die hij hier moet kosten. Een superfijne instap lichtmeter.
Werk je ook wel met RAW? Of in jpeg?
Zie overigens dat je ook op de veluwe woont...in de buurt van Harderwijk toevallig?

ik ben niet zo thuis in de modellen foto's dus zeg ik wat mij aanspreekt en dat is foto nr 4 gewoon een mooie foto van een hele knappe dochter 

is al aangeboren
maar bedankt voor je tips
maar zal ze zeker leuk vinden
, zal er de volgende keer wat meer aandacht aan besteden

Mingus schreef:Schaeddy schreef:@ Mingus- laat je niet gek makenis al aangeboren
maar bedankt voor je tips
![]()
In de buurt van Rotterdammaar zal ze zeker leuk vinden
![]()
Ik heb een grijskaart gebruikt om de witbalans in te stellen, zal er de volgende keer wat meer aandacht aan besteden
![]()
Poeder gaat er de volgende keer ook op, ik was er al achter dat de huid behoorlijk glom![]()
Bedankt maar weer voor jullie genomen moeite
Ik bedoel ook dat jij mee moet komen met je spullen, bouwen we even een studio op en kan je even voluit gaan.![]()
ik hou het in gedachte