model paard

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
Peteralexander
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

model paard

Bericht Geplaatst:

Toen ik foto's maakte bleef dit paard echt net zo lang staan totdat ik met de foto's klaar was..
Afbeelding
Inoordhof
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

model paard

Bericht Geplaatst:

Mooie kleuren! Alleen ik denk wel dat het mooier was geweest als je iets door je hurken gegaan was en er iets van een horizon te zien was. Nu is het (voor mij) een beetje een saaie opname.. :)
Frans
Lid
Lid

model paard

Bericht Geplaatst:

Dat het beest lijkt om te vallen is wel grappig.
Peteralexander
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

Inoordhof schreef:Mooie kleuren! Alleen ik denk wel dat het mooier was geweest als je iets door je hurken gegaan was en er iets van een horizon te zien was. Nu is het (voor mij) een beetje een saaie opname.. :)

De horizon was een autoweg..

Verder waren ze daar vergeten de omgeving te decoreren waar het paard stond en ik was een fotostudio vergeten mee te nemen achterop de fiets, Het paard vergat zijn afspraak om te komen naar de shoot op een mooie locatie,... dus veel meer was er niet te zien :P
Het ging mij ook echt om de paarden want er liepen er een aantal dus dat scheelt.
Inoordhof
Lid
Lid
Contacteer:

model paard

Bericht Geplaatst:

Het was maar een suggestie om een saaie opname wat spannender te maken.. Maar dan raad ik je aan om een betere tijd met het paard af te spreken voor die mooie locatie.
Henk47
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Re: Re:

Bericht Geplaatst:

Peteralexander schreef:
Inoordhof schreef:Mooie kleuren! Alleen ik denk wel dat het mooier was geweest als je iets door je hurken gegaan was en er iets van een horizon te zien was. Nu is het (voor mij) een beetje een saaie opname.. :)

De horizon was een autoweg..

Verder waren ze daar vergeten de omgeving te decoreren waar het paard stond en ik was een fotostudio vergeten mee te nemen achterop de fiets, Het paard vergat zijn afspraak om te komen naar de shoot op een mooie locatie,... dus veel meer was er niet te zien :P
Het ging mij ook echt om de paarden want er liepen er een aantal dus dat scheelt.

Ha, je hebt dus nog veel te leren (haha, goed bedoeld hoor...) maar ik ben het met de eerste reactie toch wel eens, tenzij je echt zulks reacties wilt uitlokken.
Peteralexander
Lid
Lid

model paard

Bericht Geplaatst:

Het paard was zo goed om nog een keer op de afspraak te komen :D (nee grapje)
Dit is de foto die ik niet wilde plaatsen (met op de achtergrond de moderne versie van haar);
Afbeelding
Deva
Lid
Lid

Re: model paard

Bericht Geplaatst:

Een saaie foto vind ik dit. Waarom foto's maken op een plek die niet fotogeniek is met ook nog 'saai' licht?
momentum60
Lid
Lid

Re: model paard

Bericht Geplaatst:

A horse is a horse, ofcourse...............
Inoordhof
Lid
Lid
Contacteer:

model paard

Bericht Geplaatst:

Achter de autoweg lijkt gewoon een bos te zitten met mooie herfstkleuren. Was je door je hurken gegaan dan was je het grijze van de weg kwijt geweest en aangezien het paard lang bleef staan had je kunnen wachten tot er geen auto meer voorbij kwam.
Ik probeer alleen maar te zeggen dat het gewoon een tip was :)
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”