familie

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
babbie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

familie

Bericht Geplaatst:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

persoonlijk vind ik de eerste foto het mooist omdat het hele gezin erop staat,jammer dat het pootje van mama mist. de kleuren van de 2 baby's vind ik op de tweede foto mooier.
Tony
Lid
Lid
Contacteer:

Re: familie

Bericht Geplaatst:

ook hier tussen de foto's een spatie is duidelijker en mooier. ook de foto's even nummeren is wat prettiger met reageren ;) wat meer info en ook de exif bij de foto's geeft ook wat gemakkelijker tips en kunnen we bv kijken waar het mis ging met de instellingen.

en misschien ook leuk als je eens even voorstelt in dit topic KLIK
Mendel
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Eerste is qua pose de beste van de drie die je hebt gevangen, ziet er verder goed scherp uit, maar wel erg aan de donkere kant, daardoor oogt het wat grauw, in eerste instantie dacht ik zelfs naar een zwartwit te kijken :)
pafeme
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

ik sluit me aan bij Mendel wat betreft foto 1.

Foto 2 had ik zelf niet geplaatst omdat de neus van moeders er niet opstaat. Foto 3 is netjes maar niet bijzonder (en dezelfde opmerking over het donkere als bij foto 1).

Bij foto 1 had het gezinnetje een heel stuk naar rechts gemogen trouwens. Ik vind dat je bij alledrie het onderwerp erg centraal hebt gezet, probeer dit eens volgens de gulden snede te doen ;)
babbie
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

bedankt voor jullie reacties :D

foto 1 is eigenlijk de derde, maar omdat ik die zelf ook het mooist vond heb ik deze bovenaan gezet, ik heb geen zwartwit funktie maar ze lijken inderdaad zwart/wit. daarom heb ik de tweede foto wel geplaatst omdat daar de kleur meer naar voren komt bij de baby's. wat betreft de gulden snede ik heb net het boek van johan w. elzenga uit, en ben nu meer bezig met de positie van dingen op de foto...
babbie
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

mingus, bedankt voor je reactie, ik ben nog niet zo lang bezig en bewerking heb ik nog geen kaas van gegeten, eerst bezig met compositie enzo dan ga ik me daarna richten op de bewerking.

groetjes barbara
babbie
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Beste Mingus,

nogmaals bedankt voor je reactie, ja zo wordt het inderdaad een mooiere foto, wat voor programma gebruik je hier voor? zal me er toch wat meer in gaan verdiepen.

groetjes barbara
babbie
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

@mingus bedankt, hierbij mijn eerste poging met picasa, had jouw reactie nog niet gezien :)

Afbeelding

ben benieuwd naar je reactie,

groetjes barbara
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”