Saarloos Wolfshond
- starengine
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Prachtig dier en je hebt er prachtige foto's van gemaakt 

- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ja, dat is een echte Saar, de staart tussen de benen... (geef mij maar een Tsjech, hetzelfde mooie uiterlijk, maar veel vrijer in de omgang naar vreemden).
De foto's vind ik heel goed gelukt. Je hebt een mooi standpunt, alhoewel het bij foto 1 wel lijkt of hij korte pootjes heeft.
De laatste foto is mijn favoriet, aangezien ik hier de kleuren van de lucht mooi bij de Saar en het landschap vind passen. Ook zijn op deze foto zijn poten helemaal zichtbaar. Waarschijnlijk zullen veel mensen het jammer vinden dat de Saar niet in de lens kijkt, maar mede daardoor lijkt hij op deze foto juist meer op een wolf en daar houd ik wel van. 
Foto 2 en foto 3 staan voor mij samen op de tweede plaats!
De foto's vind ik heel goed gelukt. Je hebt een mooi standpunt, alhoewel het bij foto 1 wel lijkt of hij korte pootjes heeft.
De laatste foto is mijn favoriet, aangezien ik hier de kleuren van de lucht mooi bij de Saar en het landschap vind passen. Ook zijn op deze foto zijn poten helemaal zichtbaar. Waarschijnlijk zullen veel mensen het jammer vinden dat de Saar niet in de lens kijkt, maar mede daardoor lijkt hij op deze foto juist meer op een wolf en daar houd ik wel van. 
Foto 2 en foto 3 staan voor mij samen op de tweede plaats!

- Gemini
- Lid

- Contacteer:
Hond staat er mooi op.
Doodzonde dat je zn pootjes op bijna alle foto's er niet op hebt.
De laatste vind ik dus de beste, hij staat er helemaal op, en ik vind het licht ook mooier.
Alleen heeft ie zn kop weggedraait, wat em dan weer wat minder maakt.
Ik zou ook voor een nieuwe poging gaan.
Doodzonde dat je zn pootjes op bijna alle foto's er niet op hebt.
De laatste vind ik dus de beste, hij staat er helemaal op, en ik vind het licht ook mooier.
Alleen heeft ie zn kop weggedraait, wat em dan weer wat minder maakt.
Ik zou ook voor een nieuwe poging gaan.

- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Laatste inderdaad ook voor mij de sterkste, spannende bijna cinematische pose, mooi licht op de vacht waardoor fijne detailering en structuur, scherptediepte op de zandlaag voor met sprietjes steekt fijn af tegen de onscherpte van het landschap erachter en legt diepte in het beeld.
De platen ervoor zijn scherp, met ook bij de eerste dat mooie licht, maar deze missen toch echt de kracht die je in de laatste hebt weten te leggen
De platen ervoor zijn scherp, met ook bij de eerste dat mooie licht, maar deze missen toch echt de kracht die je in de laatste hebt weten te leggen

- AmyLee
- Lid

Bedankt voor de reakties
Zag later zelf ook dat het onderste gedeelte van de pootjes net achter het heuveltje vielen
...balen. Was mijn standpunt toch wat te laag
Zo blij was ik ook met de laatste plaat, dan wel zonder oogcontact, maar met een blik die het landschap afspeurt.
En nee...het is niet mijn hond...en ik ken ook de eigenaar niet...dus ik ben bang dat ik deze mooie jongen niet meer zie en dus geen herkansing krijg
Zag later zelf ook dat het onderste gedeelte van de pootjes net achter het heuveltje vielen
...balen. Was mijn standpunt toch wat te laag
Zo blij was ik ook met de laatste plaat, dan wel zonder oogcontact, maar met een blik die het landschap afspeurt.
En nee...het is niet mijn hond...en ik ken ook de eigenaar niet...dus ik ben bang dat ik deze mooie jongen niet meer zie en dus geen herkansing krijg

- schaef
- Lid

- Contacteer:
Heel mooi Amylee, ik denk als je deze zo in het bos zou zien lopen dat je zou kunnen denken een wolf te kunnen zien. Maar hij staat er erg mooi op met een lekker laag standpunt.
gr
Menno
gr
Menno
- Paul Cools
- Lid

- Contacteer:
Mooie soort en erg mooie platen, behoorlijk zeldzaam ras geworden en behoorlijk duur.
- AmyLee
- Lid

Bedankt voor jullie reakties Menno, Ron, Frans en Paul
@ Frans: Mijn favoriet...de blik in plaat 1 pakte me gelijk....maar mbt het totaalplaatje van de wolfshond in zijn omgeving, is mijn favo absoluut plaat 4
@ Frans: Mijn favoriet...de blik in plaat 1 pakte me gelijk....maar mbt het totaalplaatje van de wolfshond in zijn omgeving, is mijn favo absoluut plaat 4