paard

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
RianneS
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

paard

Bericht Geplaatst:

ik vind dit zelf best een mooie foto.
ik heb hem geprobeerd te bewerken maar ik ben er helemaal niet goed in. :blush :blush
hebben jullie evt tips ??
en ben benieuwd wat jullie van mij poging vinden :jump

1.Onbewerkt

Afbeelding

2. Bewerkt

Afbeelding

Groetjes Rianne :zucht
sjinouck
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: paard

Bericht Geplaatst:

BG is overbelicht, het lijkt alsof je niet kon kiezen tussen close-up of het hele paardje erop.. de benen( ja een paard heeft benen.. :D ) zijn nu abrupt afgesneden en het paardje in de bg zorgt voor afleiding..persoonlijk had ik gekozen voor een headshot..je iso stond veeeels te hoog.. iso 6400???? :shock heb je exif uitgelezen... :blush

tip: check altijd je instellingen voor je op pad gaat..mss had je de vorige dag die iso 6400 wel nodig, maar deze dag had je er echt geen behoefte aan..
Tony
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

jammer van de afgekapte benen , ook de omgeving een half paard op de achtergrond maakt het er niet mooier op. ik zou zelf hier echt niet tevreden mee zijn ;)
RianneS
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Bedankt voor de reacties :)
ik ga nu op dingen letten de volgende keer :D
heb de mazzel dat deze paarden recht voor me huis staan dus genoeg momenten om het opnieuw te doen :knip2 , als het weer mee werkt :dk
Egghouses
Lid
Lid

paard

Bericht Geplaatst:

Ik zou er voor kiezen om een foto van de voorkant zonder benen te doen (headshot dus). Paarden vervormen zo vaak op foto's (groot hoofd, kleine achterhand). Omdat het origineel een beetje flets is, zou ik hem in zwart wit bewerkt hebben en iets meer schaduw hebben toegevoegd, zodat je een wat stoerdere pic krijgt. Welk bewerkingsprogramma gebruik je? Paardje is wel errug leuk (maar dat terzijde).
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”